Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023

Το δάσος των παραμυθιών-Βάνα Σμπαρούνη-Παραμύθι-Λόγος με tempo



"...Ξαφνικά, εκεί μεταξύ πρώτου και δεύτερου ονείρου, άκουσα να βουίζει πάνω απ' το κεφάλι μου μια μέλισσα. Προσπάθησα να τη διώξω κουνώντας τα χέρια μου. Εκείνη, όμως, δεν έλεγε να φύγει και συνέχιζε να χορεύει σαν τρελή πάνω απ'το κεφάλι μου. Ανασηκώθηκα και τη ρώτησα, λες και ήμουν σίγουρη πως θα μ' απαντούσε: “Τι θέλεις; Δεν βλέπεις πως κοιμάμαι;” “Το ξέρω, αλλά έλα που σε χρειάζομαι” μου απάντησε αφήνοντάς με με το στόμα ανοιχτό απ' την έκπληξη. “Τι...; Μιλάς; Εσύ μια μέλισσα; Πώς γίνεται αυτό;” τη ρώτησα σχεδόν τραυλίζοντας. “Χμ, εγώ δεν είμαι μια συνηθισμένη μέλισσα” μου είπε ζουζουνίζοντας παιχνιδιάρικα πάνω απ' τη μύτη μου. “Ωραία, και τι είσαι λοιπόν;” Στάθηκε μπροστά απ' τα μάτια μου και κάνοντας μια υπόκλιση μου συστήθηκε: “Είμαι η Μάτζικα, η μέλισσα, το ξωτικό..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου